🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاریکلماتور

(ثبت: 266118) آذر 16, 1402 

 

۱_
ترس، سگ نگهبان، کاخ استبداد است…!

۲_
در لحظه ی نگاهت، گربه ی احساس،
لیس می زند، دست کودک عشق را …!

۳_
چشم سبز و گونه ی سپید و لب سرخ تو،
پرچم جمهوری اهورایی غم زده گان جهان است !

 

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آذر 22, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

    • مهدی بابایی

      آذر 22, 1402

      درود و سپاس جناب سید حسینی بزرگوار

  2. برهان جاوید

    آذر 22, 1402

    چشم سبز و گونه ی سپید و لب سرخ تو،
    پرچم جمهوری اهورایی غم زده گان جهان است !

    درود بر شما
    بسیار عالی
    🌷🌷👏🌷

    • مهدی بابایی

      آذر 22, 1402

      درود و سپاس جناب برهان جاوید عزیز،
      همیشه مانا باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا