🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش آید یک نفر بیدار دل ایثارگر

(ثبت: 219338) دی 3, 1398 

 

دلخوشی شاعر همین باشد دهد جانا ندا
عدل و ایمان را کند یاد آوری لا بینوا

اجتماعی فقر بینی در جهانی آشکار
از حرارت فقر محو ایمان که دوری از حیا

شعله آتش فقر بینم ریشه ایمان را زند
می زند بر ریشه ایمان تیشه ای گردد فنا

کی رها از دست جانی مردمانی روزگار
گر بسی غارتگران با جیفه دنیایی نما

کاش آید یک نفر بیدار دل ایثارگر
خلق گیتی را نجات از دست این خونریزها

درد بی درمان به مرهم التیامی جان من
مرهمی کو التیامی درد تسکین با دوا

آشکاری پند را پنهان نسازی ای ولی
بین خلقی خوب دانی شاهدی حاضر خدا

ولی اله بایبوردی

12 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا