🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش …

(ثبت: 14051) بهمن 18, 1397 
کاش …

کاش می شد دل ز بی مهران ربود
باشقايق ازغم هجران سرود

کاش مي شد رنگ بي رنگي شويم
ساده امّا عين يک رنگي شويم

کاش اين دنيا چنین فانی نبود
شادمانی های ما آنی نبود

کاش می شد یک کبوتر مي شدم
در حضور ماه اَختر مي شدم

کاش شادي هايمان پایان نداشت
این جهان سر بی سر و سامان نداشت

کاش دلهامان پر از احساس بود
بي دروغ وخالی از وسواس بود

کاش مي شد خنده را تکرارکرد
غصّه را از ریشه اش انکار کرد

 

 

 

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 19, 1397

    بیکرانه درودها مهربانو ناظر والاقدر بسیار بسیار زیباست دل و دست مریزاد@};-@};-@};-@};-=D>=D>=D>

    • فائزه ناظر

      بهمن 22, 1397

      سپاس فراوان جناب احمدی

      درودتان باد 💐

  2. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

    • فائزه ناظر

      بهمن 22, 1397

      سپاس بیکران جناب فلاحی

      بزرگوارید 💐

  3. اسماعیل علیخانی

    بهمن 22, 1397

    سلام
    آری ای کاش…..

    • فائزه ناظر

      بهمن 22, 1397

      سلام و درود

      سپاس از حضورتون جناب علیخانی💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا