🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کالبد

(ثبت: 233266) آبان 16, 1399 

 

تلخی بی تو بودن
تنها تنهایی نیست
چیزی درست به اندازه تو
به وزن تو
و به زیبایی تو
بر من سنگینی می‌کند
به گمانم این نیستی
تا وقتی که هستم
باقی خواهد ماند
و من به همین هم قانعم

-عزیزی، جمشید (۱۳۹۹). صورتی‌تر از… ،ارمغان ارسطو. ص 34، شابک ۹۷۸-۶۲۲-۹۶۱۱۴۴-۹.

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    🌹🌹🌹

  2. موسی عباسی مقدم

    آبان 16, 1399

    درود بزرگوار زیبا بودلذت بردمشادکام باشید🌷🌹🙏🍃🌿💐🌈

    • جمشید عزیزی

      آبان 17, 1399

      سلام و درود
      سپاس از حضورتان🌺🌺

  3. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    سلام بزرگوار

    گرچه دیر منتها خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها

    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید و موفق
    💐🙏

    • جمشید عزیزی

      اسفند 18, 1399

      سلام و درود سپاس از حضورتان🌹🌹

  4. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    کوتاه حسی و نفس گیری بود
    خرسندم که از این قلم میخوانم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا