🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کبوتر

(ثبت: 254057) آذر 27, 1401 

 

کبوتری در شعرهایم،
لانه کرده است!
— من به پرواز در خواهم آمد…

 

#رها_فلاحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1401

    چقدر زیبااا

    درود بر شما 🙏💐👏👏👏

  2. شاهزاده خانوم

    آذر 27, 1401

    رها خااااانوم گل🥰🥰🌹🌹

  3. صفا یغمایی

    آذر 27, 1401

    آفرین بسیارزیبا.
    🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    آذر 27, 1401

    کبوتری در شعرهایم،
    لانه کرده است!

    سلام

    بسیار عالی ست
    شاید با لانه پرواز کند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

  5. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 20, 1402

    آفرین دختر خوبم

    آفرین

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا