🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجا رفته ای …

(ثبت: 803) بهمن 25, 1394 
کجا رفته ای …

با نوشتن هر شعر

یک قدم به تو

نزدیک تر می شوم

خودت بگو :

کجا رفته ای

که با این همه شعر

هنوز به تو

نرسیده ام …

((محمد شیرین زاده))