🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی در فکر مرگ ریشه ها نیست

(ثبت: 258931) اردیبهشت 20, 1402 
کسی در فکر مرگ ریشه ها نیست

کسی در فکر مرگ ریشه ها نیست
“غم من قابل فهم شما نیست”

درون کوچه خاموش نفرت
کسی با روح باران آشنا نیست
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1402

    سلام

    با توجه به امام جمعه رشت که به خانم های بد حجاب گفت از شما متنفرم شعر شما را شعر روز دانسته ام.
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا