🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی که عمر او در بند آه است/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255828) بهمن 23, 1401 
کسی که عمر او در بند آه است/ابوالقاسم کریمی

 

کسی که عمر او در بند آه است
گذشته حال و فردایش سیاه است

او میداند دل یوسف وش من
چرا افتاده و در قعر چاه است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام

    تولدتان مبارک

    سلامت باشید

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    چه میداند دل یوسف وش من

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و با ذوقم

    دستمریزاد دوبیتی خوبی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا