🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشمیر

(ثبت: 2040) مرداد 2, 1395 
کشمیر

از بند بگو مرا رها خواهی کرد

بی شک سرشب مرا دعا خواهی کرد

کشمیری ام و هنوز هم منتظرم

کی قفل سکوت را تو وا خواهی کرد

عفت نظری

نظرها
  1. مينا امينی

    مرداد 3, 1395

    درودها مهربانو

    تلخ بود

    با امید رهایی

  2. منصور شاهنگیان

    مرداد 3, 1395

    درود بر شما و کلام شما …

  3. علیرضا حکیم

    مرداد 3, 1395

    درود بر شما 

    سروده ی حوبی مهمانتان بودم 

    موفق باشید

  4. اله یار خادمیان

    مرداد 3, 1395

     درود بر شما سر بلند باشی

  5. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1395

    می رسد مردی که زنجیر غلامان بشکند

    سلام و درود به خانم نظری گرانمهر

    اشعار شما چون جواهراتی نایاب و  باشکوه می باشند.

    در پناه خدا…………………………………………………………….

  6. سمانه تیموریان

    مرداد 3, 1395

    درود فراوان 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا