🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کعبه، به رهایی ات همه می آئیم

(ثبت: 4202) خرداد 17, 1396 
کعبه، به رهایی ات همه می آئیم

بر مرکز عشق، پای داعش وا شد

برکشتن شان، حمله ی برق آسا شد

کعبه، به رهایی ات همه می آئیم

چون نهضتِ آزادی تو، بر پا شد