🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کعبه مولد علی(ع)

(ثبت: 2635) مهر 26, 1395 

انگار هوای کعبه ات  نایاب شد             طواف کعبه ات امسال نایاب شد

ای وای شقی ترین افراد شوند                پرده دار کعبه ات  غاصب شد

در دل آرزو وصال کعبه ات دارم             انگار که همه جا برام کعبه ناب شد

شد کعبه جانان و دل وصل تو شد            وصل شدن به تو  حل  المسائلم باب شد

ساقی کعبه ات داده  جرعه مست آلود                                 

                                                                مست جرعه  وصلت و کعبه ام نایاب شد

یارب کعبه که سنگ و خشتی بیش نیست                      

                                                             بینم که در عالم صاحب کعبه مرا نصیب شد

دیده گر بشویم زغیر حق تعالی بینم                   

                                                               طواف کل جهان بر گرده  حق تعالی باب شد

بارالها دیده حق بین  ده مرا هردم                  

                                                                از هر چه غیر تو هست رهم توحیدناب شد

ای که مولی الموحدین درت نازل شد      

                                                                   حقا که قرآن ناطق برت نازل نایاب  شد

کعبه فخر کن که شرافت به مولد علیست  

                                                                  وانگه که جز سنگ و گل  تو را باقی آب شد

دشمن علی بدان  در طواف کعبه ات 

                                                                گردشت دورخدای علی وعلی ساری و باب شد

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا