🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاغ،گوشت تلخ…

(ثبت: 216743) آبان 1, 1398 
کلاغ،گوشت تلخ…

تو”ای کلاغ گوشت تلخ
پیش خود،
گوشت تن م ریختی…
پیش دیگران
آینه وجنم
آب رویم را….
چرا! ؟

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 13 
  1. سلام جالب بود

  2. … سلام
    چه گویم؟ که اینگونه نوشتن نه آبرو برای کلاغ می گذارد نه مو بر سرِ باغ!
    در هر حال من نظر شخصی خود را نوشتم و سعی نکنید شما و یا هر کس دیگر دنبال شعر بروید بلکه منتظر بمانید تا شعر سراغ شما را بگیرد و امان از تنهایی من…

    • مهتاب ایزدسرشت

      آبان 1, 1398

      سلام
      استاد، بنده هیچ وقت دنبال نوشته هام نمی روم
      بلکه یهو میبینم درد دلم عود کرده
      شده یه دلنوشته زده بیرون بخدا…
      م. مهتاب

  3. حامی شریبی

    آبان 1, 1398

    تو
    ای کلاغ
    گوشت تنم را
    ریختی
    آب رویم را
    چرا ….

    سلام گرامی
    احساستان زیباست اگر
    به مقدار یک واژه باشد
    اگر کمی واژه ها را درست چینش کنید کار بسیار زیبایی را
    ارائه میکنید
    درودتان باد

    • مهتاب ایزدسرشت

      آبان 1, 1398

      استاد انوقت چینش شما موضوع روعوض میکنه
      منظورم، ریختن گوشت درهنگام مصاحبت کلاغ درتنهایی
      ودرمیان جمع ریختن آبروست توسط همین کلاغ گوشت تلخ… ه
      عرض ارادت سپاسگزارم 🙏

      • آبان 1, 1398

        درواقع بخش بعدی همان آبرو بردن را بیان میکند

  4. طارق خراسانی

    آبان 1, 1398

    سلام
    کلاغ ها دو نوع پیام دارند
    خوب و بد
    الهی بدهای‌ش نصیب نگردد
    در نوع خودش زیبا و بی نطیر بود
    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  5. سپیده طالبی

    آبان 2, 1398

    زیباست و به معنا بانو جان
    درودها تقدیم حضورتان🌺

  6. درود و زنده باشید مهربانوی شعر🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا