🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنوش

(ثبت: 238350) اردیبهشت 4, 1400 

 

کلبه ای ساده ولی روشن و گرم
در فقیرستان روئیده بلند
تو بیا پنجره ها را بنویس ،
پاک کن درب به هم آمده را
جان زنجیر بگیر ، از گلوی پیر این کلبه ببر
تنگی این قفل و قوی بازویش
چند فنجان غزل گرم بنوش و سپسی
میز احساس بگیریم غباری و بر او دسته دلی بگذاریم
هان برافروز تو فانوس امید ،
کلبه را دعوت خوشحالی کن..
لحظه را تو در آغوش خدا فردا کن.
ساحلی پهن کن از خاطره ها
ااز قنات عشق پر کن قدح خوشبختی
عسلی تازه ز کندوی جوان برداریم .
تا که زنبور زبان نیش نیاموخته است
بر سبو شهد سرودی بنویس
رقص کن باده و سرمست دقایق باشیم..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1400

    بر سبو شهد سرودی بنویس
    سلام
    و شما سروده اید
    از قنات عشق پر کن قدح خوشبختی
    عسلی تازه ز کندوی جوان برداریم

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • صدیقه فرخنده

      اردیبهشت 4, 1400

      درود برشما حضرت استادم
      وسپاس بیکران از لطف ومحبت حضرتعالی
      تحسین شما امضای بسیار ارزشمندیست برایم
      سپاس بامهر🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا