🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و تقدیمی ناقابل به ادیب استاد بزرگوارم، حضرت استادطارق ارجمند

(ثبت: 238592) اردیبهشت 13, 1400 

 

تک چراغ راه کور روزگار
روشنی از شعله ی آموزگار
قفل دانش را، معلم شد کلید
روزگار کهنه از او شد جدید
رنج دید و بال بر اندیشه زد
جهل را با تیغ دانش، ریشه زد
او خرد را با صبوری راه برد
آدمی را از زمین، تا ماه برد
او که چون پیغمبران اعجاز کرد
عشق را در دل طنین انداز کرد

تقدیم به معلمان و اساتید گرانقدرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 13, 1400

    سلام و سپاس شاعر فرهیخته
    لذت بردم
    🌹🌹🌹🌹

    • صدیقه فرخنده

      اردیبهشت 13, 1400

      درود برشما نازنینم
      سپاسگزار نگاه زیباتون هستم

      سپاس با عرض احترام

  2. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 13, 1400

    🌷💐🌷💐🌷💐🌷

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 14, 1400

    سلام و درود بر سرکار خانم صدیقه فرخنده شاعر گراننهر

    سپاس از تقدیمی زیبای تان
    و من این نفیسه را به تمام معلمان سرزمینم تقدیم می کنم اتری باشکوه که قادر به وصف آن نیستم.

    در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

    • اردیبهشت 17, 1400

      عرض ادب و احترام
      وارادتی بی پایان محضر شریف
      بزرگ استاد گرانقدرم
      ناچیز نوشته ی حقیری بود
      وسپاس بابت اوقات ارزشمندی که هزینه خوانش فرمودید

      پاینده باشید

  4. علی معصومی

    اردیبهشت 17, 1400

    سلام بر بانو فرخنده
    و آحسنت بر شما
    مبارک جناب خراسانی عزیز
    ◇◇◇
    شبچراغ ” کوره راه ” روزگار
    🌿🌺

    شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا