🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طغیان

(ثبت: 268921) فروردین 19, 1403 

 

کلمه ها طغیان می کنند
در ضلع چپ ذهن
و من
لاشه ی آخرین دیدار را
تشریح می کنم

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 19, 1403

    درود بر شما بانو شهبازی بزرگوار
    سروده ی بسیار زیباییست
    رقص قلمتان ماندگار
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺👌👌👌

    • شیدا شهبازی

      فروردین 31, 1403

      سلام و احترام
      ممنون از شما
      🙏🙏🌺🌺سپاس از حضورتان
      شادکام باشیددر پناه خدا

  2. مدینه ترکاشوند

    فروردین 21, 1403

    سلام بر شاعره بانوی مهر
    به به بسیارزیباست،قلمتان نویسا عزیز
    👏👏🌺❤️

    • شیدا شهبازی

      فروردین 31, 1403

      سلام و احترام
      لحظه هاتون پر مهر
      ممنون از لطف شما 🙏❤️🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا