🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حاکم

(ثبت: 268669) فروردین 9, 1403 

 

نشسته ام پای هفت سین
سال را
ورق ورق می کنم
بُر می خورند اتفاق ها
و روزهای رفته
نقش بازی می‌کنند
اما میان دست ها
شعر هایم حاکم است
برنده می شود هر دست
خوشه_خوشه ۲

 

✍️#شیداشهبازی
📚#شعر_سپید
#خوشه_خوشه

 

 

نظرها
  1. برهان جاوید

    فروردین 9, 1403

    درود
    بسیار زیبا
    رقص قلمتان مانا و سرایشتان برقرار
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • شیدا شهبازی

      فروردین 9, 1403

      سلام و درودسپاس از حضورتان🌺🌸
      نقش قلمتان همیشه زرین

  2. فاضله هاشمی

    فروردین 16, 1403

    درود بر شما

    • شیدا شهبازی

      فروردین 17, 1403

      سلام ودرود
      سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا