🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 که به هم می رسیم و

(ثبت: 218568) آذر 12, 1398 

دود مَرکب سوار می گذرد/
باد بی اعتبار می گذرد/
دورِ گرد و غبار می گذرد/
دوره ی انتظار می گذرد/
و به هم می رسیم و می مانیم.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 12, 1398

    درود و ارادت

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    اندک اندک ترانه خوان شده ام
    کوچه کوچه ز خود نهان شده ام
    در مسیری که نیمه جان شده ام
    پیش چشمان تو عیان شده ام
    نظری کن بحالت زارم

    🌿🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 12, 1398

      درود و ارادت و سپاس
      جناب معصومی ارجمند و
      تشکر ویژه بابت سروش زیبایتان.
      منتی ست اگر سروش زیبایتان را بطور مستقل در فرسته ای جداگانه در این پایگاه و پایگاه های دیگر منتشر فرمایید.
      🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌹🌹🌹

  2. سلام

    استاد رضاپور عزیز

    دوره ی انتظار می گذرد

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    در گذر ایام بینی رویداد
    دست افرادی عیانی گردباد

    از غبارین گردبادی آن زمان
    می شوی جانا رها غمگین نه شاد

    ولی اله بایبوردی

    12 / 09 / 1398

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  3. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1398

    درود بر شما جناب رضاپور گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید
    💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا