🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوتاه

(ثبت: 229784) مرداد 4, 1399 

کوتاه اول(سکوت):
سکوت
همیشه
علامت رضا نیست
گاهی
فریادیست
در گلو له شده
از هراس گلوله
_________________
کوتاه دوم(اجابت):
تو جواب خدا بودی
به سلامم
وقتیکه از خودم
خدا حافظی کردم
___________________
شعر سوم(کلاف):
بر فراز سرش
چندین کلاف
همچنان
گره بر گره می زد
دختر قالیباف

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 4, 1399

    سلام و درود
    احسنت بر شما🌹🌹🌹

  2. حسین شیرکوند

    مرداد 4, 1399

    👏👏👏

  3. اکرم نوری

    مرداد 4, 1399

    سلام

    تو جواب خدا بودی
    به سلامم
    وقتیکه از خودم
    خدا حافظی کردم

    زیباست
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا