🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکم اما نمی خوهد خیابانت مرا

(ثبت: 6077) خرداد 10, 1397 

کودکم اما نمی خواهدخیابانت مرا

پس زده از کوچه هاهم دست احسانت مرا

مثل گنجشکی میان کوچه پرپر می زنم

سر بریده داعش چشمان شیطانت مرا

در کنار ساحلم یک پرچم از موی تو نیست

کاش سرگردان کند امواج وطوفانت مرا

چونکه می آیم سراغت شاد وبی پروا بخند

تا کند ارباب- مروارید دندانت مرا

چاه می شد کاشکی یک شب رفیق ومونسم

تا عزیز مصر غم می کرد کنعانت مرا

در میان کوچه ها ماندم بگو پاییز من

کی پریشان می کند اندوه دامانت مرا

تو بیا لیلای من شو تاشوم دیوانه ات

گم کند شاید به عمق شن بیابانت مرا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):