🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکی روی آب گل آلود

(ثبت: 209196) فروردین 11, 1398 

کودکی روی آبِ گل آلود
مرگِ خود را ،
قشنگ می فهمید
آخرین لحظه های عمرش بود
دخترک،
بغضِ آسمان را دید
در فرو بست دیدگانش بود
غم به باران چشم او رقصید
روی یک شاخه از درختی خشک
در سکوتی به وسعتِ دریا
چارقدش
روی ماهِ او
.
.
.
پوشید…

11 فروردین ۱۳۹۸

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 11, 1398

    درودها استاد گرامی ام 🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 11, 1398

      سلام و درود بی حد

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. فاطمه اکرمی

    فروردین 12, 1398

    سلام و درود استادخوبم
    انشالله همیشه اتفاقهای خوب بیافته
    تا شعرهای احساسی از تمام شاعران خوب کشورم بخونیم
    سلامت باشیدو همیشگی به شادی رقص قلم داشته باشید🌿🍃
    سال نورا خدمت شما وعزیزانتان تبریک عرض می کنم
    و سالی پراز خیرو برکت برای شماخوبان آرزومندم
    🍃🍃🍃

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1398

      سلام و درود به خواهر عزیزم
      بنده هم‌متقابلا سال نو را به شما مهربان تبریک و تهنیت عرض می کنم
      سپاس از حضور گرمتان
      در پناه خدا شاد زی🌿🙏🌺

  3. مينا امينی

    فروردین 13, 1398

    سلام مهربان باباي من
    ممنونم از اشتراك گذاریه این اثر زيبا
    ❤️❤️❤️❤️🌸

    • طارق خراسانی

      فروردین 13, 1398

      سلام بر دختر عزیز و نازنینم مینا جان

      جان بابایی و خودت اینو خوب میدونی
      این جا دلخوشی های مان به همین محبت هاست والا هیچ کس در این روزگاران دلش شاد نیست .
      مینا جان ، دخت ماه تر از ماهم بهترین ها را از خدا برایت آرزومندم .
      سپاس از حضور گرمت .

      در پناه خدا شاد زی ❤️🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا