🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکی

(ثبت: 256800) اسفند 11, 1401 

 

گاهی آن قدر از دوریت
خانه نشین می شوم
که گویی مادرم در کودکی راه رفتن را یاد
من نداده است…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1401

    سلام و درود

    برخیز از این خانه نشینی که بهار است
    هر گوشه ی این دشت پر از بوسه ی یار است

    از خانه برون آی و خبر ده به فلانی
    سرما شد و گل آمده و فصل قرار است

    بوسه اینجا به معنی محبت است

    بداهه ای تقدیم شما

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • فروغ گودرزی

      اسفند 12, 1401

      سلام بر شما
      به به لذت بردم استاد
      سلامت و شاد باشید

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 11, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیبا و کوتاه و مفید

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      اسفند 12, 1401

      سلام بر شما
      ممنون که مرا خواندید بزرگوار

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 13, 1401

    در خانه بخوابیم که اوضاع خراب است
    درود بر شما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا