🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوفه ،دعوت

(ثبت: 213316) مرداد 22, 1398 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
کوفیان باز در این معرکه جا وا کردند
نامه انشا شد و پایش همه امضا کردند
باز لبیک حسین ،ورد زبان شد همه جا
سر به نی ،بر اسرا ظلم و جفاها کردند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا