🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچ سگها

(ثبت: 264907) آبان 1, 1402 

کوچ سگها……

کوچ سگها
چقدر زیباست
آن دم صبح
که بحر اذان بر می‌خیزیم

ظلم شده به آدمها
که چنین شتابان
چو برگ پاییزی

حرقشان یک کلام
عوعو بود
هیچ کس دلتنگشان نیست
شهر از کوچشان در آرامش

یاد آن سگ بزرگ بخیر
خوب پارس میکرد
گوی زسوز دل
برای ماندن خود
از آدمها التماس میکرد

رزقشان استخوان بود
لیک
دلخوش به تکه های
گوشت شدند

جملگی هار شده بودند
همه از دستشان عاجز
شهر آلوده سگ ها بود
بعد کوچ سگها
چهره شهر زیبا بود

سیاوش دریابار۱ابان۱۴۰۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 1, 1402

    🍃💐🍃💐🍃💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا