🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوک

(ثبت: 5499) بهمن 24, 1396 
کوک

چشمهایم را
“کوک” می کنم
به ساعت آمدنت،
اما نکند
ساز قدم های تو
ناکوک شود…

دنیا.ت (ماهک)
۹۶/۱۱/۲۳

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):