🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوید کودکان کار

(ثبت: 227537) خرداد 17, 1399 
کوید کودکان کار

 

در زندگی خویش کوید ها دیده ام چه بسیار
کوید غم و اندوه
کوید کودکان کار
تا کی کند کار کودکان کار چه بسیار
چه بسیار و چه بسیار و چه بسیار
بر سر چهارراه ها کار می کنید با شرافت
تا بر سر کوچه ها گدایی نکنید با ذلت
نه قلم دارید و نه کتاب
نه سوادی دارید ای کودکان
در جهان شأن و مقامی که ندارید
ندارید و ندارید و ندارید
پس چه دارید و چه دارید و چه دارید
زندگی پایان رسد ما شرمنده مانیم
زندگی خویش را با محبت بگذرانیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا