🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوی یار

(ثبت: 220587) دی 16, 1398 
کوی یار

 

ساکن کوی یارم

نگو یار کجاست

شاهد روی ماهم

نگو ماه نیست

راهی سوی عشقم

نگو عشق کجاست

صاحب حرف دلم

نگو دل نیست

محمدحسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا