🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیسه های بی کسی

(ثبت: 210109) خرداد 1, 1398 

صبح شد آیینه وشب شدشبیه بامداد
تا درون کشور من ضایعاتی شد زیاد

یگ مگس حتی نمانده در میان قوم لوط
یک ملخ حتی نمی گردد میان قوم عاد

مثل چاق وچله های معبد آمون شده
آدمی که قبل از اینها بود مانند مداد

ابن سعد وحرمله اینروزهاآدم شدند
از طلوع سادگی دم می زند ابن زیاد

از عدالت کیسه های بی کسی لبریز شد
که رفیق دزد هم دم می زند از عدل وداد

قبلها در کشورم عیسی دمی می بود اگر
رستم دستان کجا می مرد در دست شغاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مریم محبوب

    خرداد 2, 1398

    درود جناب مقدم بزرگوار🌷

    حقایق را با قلم توانای خود به زیبایی بیان کردید 🌷

    دستمریزاد استاد🌷

    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا