🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر زمان

(ثبت: 232713) مهر 30, 1399 

” گذر زمان ”
.
باز بی تو
گذشتم از آن کوچه
نه مهتابی بود
نه توانی در پا
و نه سوی چشمی
تا خیره به دنبالت گردد
.
میدونی
.
همه در گذر زمان به یغما رفت
دلم خوشه
به قبای پیری
ارمغان روزگار !
.
بداهه : حبیب رضائی رازلیقی

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 30, 1399

    درودها
    جناب استاد رضایی نازنین
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
    بسیار زیباست

    • سلام استاد معصومی عزیز
      سپاسگزارم از تایید

      پاینده باشید🌺🌺🌺

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 30, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 1, 1399

    درودها و زیبا بود🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا