🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گروه نادان

(ثبت: 257277) اسفند 25, 1401 

 

امان از آزارهای گروه نادان

بویژه هنگام که گیرند فرمان

بویژه اگر بر فرهیختگان

بویژه اگر نباشد بجز صبر، امکان

چه می کنی با تبرهای بی امان

جنگل مجروح ؟!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدیر سایت

    اسفند 25, 1401

    سلام و درود
    خواهشمندم جهت ویرایش اشعار
    از فعال کردن تیک نقد در صفحه شعرتان
    خودداری فرمایید

    ستون نقد جهت بررسی و تحلیل آثار شاعران 
    طراحی شده و از بخش ویرایش شخصی اشعار 
    مجزا می باشد

    برای ویرایش
    در صفحه شعر
    کنار عنوان
    روی کلمه ویرایش کلیک نمایید
    در صفحه ویرایش شعر
    متن کامل ویرایش شده شعر را
    داخل مستطیل مربوطه درج فرمایید
    سپس پایین صفحه
    روی دکمه ارسال کلیک نمایید
    تا تغییرات مورد نظر اعمال گردند

    سپاسگزارم 

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 25, 1401

      سلام و درود و سپاس از زحمات ارجمند شما بزرگوار

  2. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 25, 1401

    درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  3. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 25, 1401

      سلام و درود و سپاس تان استاد گرانقدرم
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🍃🙏

  4. نسرین حسینی

    اسفند 26, 1401

    درود برشما 🌺🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا