🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگ

(ثبت: 2764) آبان 14, 1395 
گرگ

گرگ آمده بره های ما را برده
از غصه شدم زرد ،شدم پژمرده

ای کاش  بگویند شبی از شب ها
یک گله ی بره  گرگ بد را خورده

#عفت_نظری
#شعر_کودک_و_نوجوان

نظرها
  1. زیباست احسنت بر شما، موفق باشید

  2. جواد مهدی پور

    آبان 20, 1395

    سلام

    درود بر شما زیبا سرودید

    زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا