🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه ایمان کهنه گردد چون لباس

(ثبت: 250698) شهریور 12, 1401 
گر چه ایمان کهنه گردد چون لباس

 

تازه کن ایمان خود را بین ناس
گر چه ایمان کهنه گردد چون لباس

جامه تقوایی بپوشی از حیا
زیوری باشد وجودت را سپاس

 

ولی اله بایبوردی

09 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 12, 1401

    سلام و درود بر رفیق شفیق
    زیباست
    اما استاد قالب آن رباعی نیست و احتمالا برچسب قالب را ملاحظه نفرموده اید
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 12, 1401

      سلام

      تشکر از همراهی تان

      برای این که بتوانیم تشخیص دهیم که شعری دوبیتی است یا رباعی باید به هجای اول هر مصراع توجه کنیم. بدین صورت که اگر اولین هجای هر مصراع بلند باشد، آن شعر رباعی و اگر اولین هجای هر مصراع کوتاه باشد ،آن شعر دو بیتی است.

      🌿🍃💐🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا