🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه خالی جیب ایامی گذر

(ثبت: 222448) اردیبهشت 3, 1399 

 

1

با هم اویی هر کجایی آشنا
پا به پا با سایه ای همراه ما

گر به تنهایی ز دنیایی عبور
تا به اینجا کوچه ها گشتم دلا

2

منتظر بودم که آمد جمعه ای
او نیامد گر به شادی لحظه ای

با امیدی ، فکر اویی جان من
نامه اعمالی بشد ره توشه ای

3

بحر را بینی به امواجی نما
عشق را شاهد شوی در نزد ما

بین معشوق عاشقی طوفان عشق
با طلوعی گه غروبی برملا

4

خزانی باغ بینی گر بهاری
گذر از زمهریری چون قناری

به آوازی حزین دارد حکایت
روی جایی تو را لیل و نهاری

5

با نهانی اجتماعی دردها
اجتماعی دردهایی آشنا

هر کسی دارد غمی گر شادمان
سرخ سیلی با حیا از رخ نما

6

بخت من چون جوجه تیغی شد دلا
جوجه تیغی را ببینی بین ما

خار دارد همچو گل ها زندگی
خفته بختی را چه کاری ای خدا

7

لا یموتی قُوت دارم گر فنا
خالی از عیبی خدایی را ثنا

گر چه خالی جیب ایامی گذر
حق ناسی را رعایت هر کجا

ولی اله بایبوردی

25 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 3, 1399

    گر چه خالی جیب ایامی گذر
    حق ناسی را رعایت هر کجا…

    🌸🌸🙏

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 4, 1399

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از مهر حضور

      شادکام باشید

      تقدیمی : 🌈

      همدم اویی می شوی در انجمن
      دمبدم با او ، همی گویی سخن

      ای رها از خاک ، افلاکی نشین
      جاودان نامت میان اویی و من

      ولی اله بایبوردی

      04 / 02 / 1399

      🌸🌸🍃🌿💐🌿🍃🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا