🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه میان خلق چه تحقیر عقل

(ثبت: 221236) دی 28, 1398 

 

گر چه سرازیر شد اشکی دلا
رؤیت آن اشکِ حیا پیشِ ما

منکر آن اشک حیایی شدیم
اشک حیا ، عصمتِ جان را رها

یاد کنی از حکمیت دلا
با قدری گر چه قضا صلح را

گر چه میان خلق چه تحقیر عقل
عقلِ نه اندیشه به دوری جفا

حرمت عهدی به عمل پایبند
گر چه غلط عهد به عهدی وفا

ریخته نظمی چه کنم گر چه صلح
بینِ ملل ، صاحبِ صلحی نما

گوشه نشین گشته کشد انتظار
صاحبِ دورانِ جهان ، والیا

ولی اله بایبوردی

18 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد ارجمند جناب دهنوی عزیز

      ممنون از حضور سبزتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا