🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتم که عشق با تومثل می شود نشد

(ثبت: 4914) مهر 29, 1396 

گفتم که عشق با تومثل می شود نشد

کام مرا دوباره عسل می شود نشد

رفتی دلم به آتش قهرت بسوختی

قهرت به مهروعشق بدل می شود نشد

مهر من و تو در همه آفاق، داستان

یا شهره ی تمام ملل می شود نشد

گفتم به این روش که ببردی دل مرا

مجنون این زمان دغل می شود نشد

شعری که شاعر نگهت خواند بر دلم

هم عاشقانه ترین غزل می شود نشد

این دل –دلی که برسرپیمان عاشقیست-

رسوا به شهرو کوی ومحل می شود نشد

دانی که روزه دارم و افطار، بوسه ای…

بگشای لب که وقت عمل می شود،نشد؟!!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):