🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل نرگس اِسارَه ی آسمونُم

(ثبت: 1549) خرداد 3, 1395 

گل نرگس اِسارَه ی آسمونُم

گل نرگس همه دردِت به جونُم

فداییتِه همه دار وُ ندارُم

فداییتِه تمام خونمونُم

 ***

گل نرگس نه پا دارُم نه سر،مُو

نه بالی دارم و نه هیچ پر ،مُو

بـِوین از عشق دیدار رخ تِه

کشیدُم درجهان گر دردسر مُو

 ***

گل نرگس بـِوین کنعانِه دنیا

تهی ازمذهب و ایمانِه دنیا

بیو باهم یکی کشتی بسازیم

که بَندیر ِتِه کشتیبانِه دنیا

 ***

گل نرگس تِه نوح ای زمونی

به پیکرها تِه روح این زمونی

مَی ای که پر کنی جام زمونه

تِه قدوسی صبوح این زمونی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    خرداد 3, 1395

    مرحبا 

    درودها شاعر گویشی سرا 

  2. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1395

    سلام و درود بر جناب  ابوطالبی گرانمهر

    لذت بردم … حظ کردم

    محال است دوستان این ابیات لطیف و زیبا را بخوانند و لذت نبرند

    دلمریزاد

    در پناه خداوند سبحان سلامت و شاد باشید……………………………………..

    • سلام استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر بی شائبه حضرتعالی

      شمالطف دارید
      سربلندباشید

      خدایارویاورتان

  3. زهره خسروی

    خرداد 4, 1395

    با سلام و عرض ادب

    به به

    چند بار خوندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا