🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل نرگس

(ثبت: 4331) تیر 2, 1396 
گل نرگس

از خال رخت مست وصالم

جان در غم تو گشته وبالم

انصاف بده ای گل نرگس

چون در طلبت زار ننالم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا