🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل یخ

(ثبت: 221968) بهمن 15, 1398 

 

در بر گرفته قلب من را توده ای غم
باور نداری زل بزن در چشم هایم

با تو که صحبت میکنم هرجای دنیا
یک لرزشی می افتد اینجا در صدایم

وقتی نمیگیری سراغ از من گل یخ
من دوست دارم تو بدانی که کجایم

اکسیژن اطراف من سهم خودی ها
لطفا بپاشان عطر خود را در هوایم

من آرزو دارم ببینم بعد عمری
یک قصه ی تازه بپا کردی برایم

دریای آرامی ولی من در مقابل
یک عاشق ساده ولی پر ادعایم

آدم به آدم می رسد اما دل تنگ
دلتنگی ام را می دهد دست خدایم ؟

#سجاد_صادقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 15, 1398

    ” اکسیژن اطراف من سهم خودی ها ”
    🌸

    درودها بزرگوار

    مانا باشید به مهر💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا