🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گناه عشق

(ثبت: 245899) اسفند 12, 1400 

 

با ساقی و می شریک و هم پیمانم
چشم تو رساله و لبت قرآنم
بوسیدن و دیدن تو جرم است و گناه
من عاشق این گناه و این عصیانم

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 12, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • محمد خسروی

      اسفند 29, 1400

      عزیز و ارجمند
      سال نو مبارک
      سلام و سپاس
      🌸🙏🌸

  2. فریبا نوری

    اسفند 12, 1400

    درود جناب خسروی گرامی🌷🌷🌷🌷

    • محمد خسروی

      اسفند 29, 1400

      مهربان و گرامی
      سال نو مبارک
      سلام و سپاس
      🌸🙏🌸

  3. مسعود آزادبخت

    اسفند 12, 1400

    سلام و احترام جناب خسروی عزیز
    درود برشما
    🌹🌹🌹

    • محمد خسروی

      اسفند 29, 1400

      ادیب ارجمند جناب آزادبخت
      سال نو مبارک
      سلام و سپاس
      🌸🙏🌸

  4. نسرین حسینی

    اسفند 12, 1400

    درود برشما 🌺🌺

    • محمد خسروی

      اسفند 29, 1400

      بانو حسینی عزیز
      سال نو مبارک
      سلام و سپاس
      🌸🙏🌸

  5. محمد عالمی

    اسفند 12, 1400

    درودها👏👌🌿🌺🌸

    • محمد خسروی

      اسفند 29, 1400

      عزیر و گرامی
      سال نو مبارک
      سلام و سپاس
      🌸🙏🌸

      • محمد عالمی

        فروردین 5, 1401

        درودها عیدتون مبارک بهارتان شاد و خرم 🌺🌹🌿🌸

        • محمد خسروی

          فروردین 10, 1401

          برشما هم مبارک باشه
          سلام و سپاس
          💐💐💐

  6. صفا یغمایی

    اسفند 12, 1400

    درود بر شما و آفرین
    🌹🌹🌹

    • محمد خسروی

      اسفند 29, 1400

      عزیز و گران قدر
      سال نو مبارک
      سلام و سپاس
      🌸🙏🌸

  7. محمد خسروی

    اسفند 29, 1400

    سپاس از مهر حضور شما دوستان عزیز و ارجمند
    ببخشید تاخیرم را در پاسخ به مهربانیتان
    🌸🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا