🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنجشکک اشی مشی

(ثبت: 233368) آبان 20, 1399 

 

خسته خوابیده بود

باز هم لب همان بام قدیمی

تا تکرار کند تقدیر

سرگشتگی پدرانمان را،

که چه ساده

در میان آئینه

خود را به انکار می نشستند.

خسته خوابیده بود

بی آنکه پری رویایش

کابوس جغدی شوم را ببیند

تنها و خسته

اما پر از یقین و

خالی از هر خاطره ائی

تا صبحدم به آوازی ژرف بخواند

سرفراز میان طشت خون

گنجشکک اشی مشی.

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. سلام و درود
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 20, 1399

    سلام و درود ❤️🙏

  3. محمد ح

    آبان 20, 1399

    زیبا بود ممنون از اشتراک برقرار باشید

  4. جواد مهدی پور

    آبان 20, 1399

    درود بر شما جناب نژادیان عزیز

    زیبا ست

    پیروز باشید

    💐💐💐

    • مازیار نژادیان

      آبان 20, 1399

      درودها
      زیبا نگاهید بزرگمرد
      سپاس که می خوانید مرا
      💐💐💐💐💐💐

  5. مينا امينی

    آبان 20, 1399

    سلام آقای نژادیان
    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر هرمند💐🙏

    • مازیار نژادیان

      آبان 20, 1399

      درودها
      مهر حضورتان را سپاس
      ودرود که که باعث دلگرمی هستید
      امید که نویسان و سربلند باشید
      💐💐💐💐💐

  6. علی معصومی

    آبان 20, 1399

    🍃🌹

  7. موسی عباسی مقدم

    آبان 20, 1399

    سلام مازیار گرامی زیبا بود بزرگوارلذت بردمدر پناه خدا🌿💐🍃🌹🙏

    • مازیار نژادیان

      آبان 21, 1399

      درودها جناب عباسی مقدم

      خرسندم که خواننده نظر محترم شما هستم بزرگوار

      بر بنده منت نهادید چرا که حضورتان مایه دلگرمی است

      💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا