🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهشت آغوش تو

(ثبت: 233848) آذر 4, 1399 
بهشت آغوش تو

 

وسوسه است

و اینبار نه سیب و نه فردوس

زمین است و غمی به بزرگی نان . . .

افطار می کنند کلمات

از سینه خسیس خاک

و می چرخد زمین زنار بسته

تا لیز بخورد پای افکارم

در سکندری بی تعادل کلمات . . .

به بند شعر می کشانم

جنون حروف را

دست در دستان باد

آواز می دهم “عشق”

و در عریانی لحظات تمام دلتنگی هایم را

بغل بغل می گریم . . .

سکوتی مرگبار می رسد شعر را

روزی که قلم جنون فرو نهد

قهوه و افاده نوش کند

و در انبوه دود سیگار

همدست قسم خورده سکوت شود

دست بر دامان دعا می برم

تا آسوده بخوانند پریان

و به شوق اشارت دهند

ظهور عشق خاکی را

از این همه اتهام بی قباله

حاشا که پا پس کشم

چونان مجنونی برهنه پای

در سرد ترین کوهستان ها

نامم را به گوش آسمان فریاد ساز می کنم

بنی آدمم

شکسته بال

فرو فتاده

در

بهشت آغوش تو . . .

 

هفتم/مهرماه/نود و چهار

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. درود بر مازیار عزیز
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    💐💐💐🌹🌹🌹🌿🌿🌿

    • درودها بزرگوار

      مهر حضورتان را سپاس

      💐💐💐💐💐

  2. بهروز حبیبی

    آذر 4, 1399

    سلام و درود فراوان

    بسیار زیبا و روان قلم زده اید💐💐

    در پناه حق باشید.

    • درودها

      حضور و همراهی شما باعث دلگرمی است بزرگوار

      سپاس که می خوانید مرا

      💐💐💐💐💐

  3. طارق خراسانی

    آذر 5, 1399

    سلام

    غیر از عشق هیچ آوازی زیبا نیست
    عشق را آواز کن شاعر بی نظیر پاک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

    • درودها جناب طارق عزیز

      باعث دلگرمی است خواندن پیام شما

      بر سیاه مشق های کوچکم

      سربلند و مملو از عشق حق باشید هماره

      💐💐💐💐💐

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سپاسگزارم بزرگوار

      خواندن نظر شما بر سیاه مشقم باعث خرسندی است

      مهر حضورتان را سپاس

      💐💐💐💐💐💐💐

  5. مسعود احمدی

    آذر 7, 1399

    شکسته بال

    فرو فتاده

    در

    بهشت آغوش تو . . .

    👏👏👏👏👏👌👌👌👌

    • درود مسعود عزیزم

      گاهی هیچ بهشتی آغوشی امن را نمی ارزد

      خوشحالم که هستی رفیق

      ودوستت دارم💐💐💐💐💐

  6. علی معصومی

    آذر 8, 1399

    ارادت همچنان باقیست
    🌿🌿🌿🌿🌿🌺🌺🌺🌺
    در پناه خدا

    • درودها جناب معصومی

      خرسندم که سلامت را تجربه می کنید

      و ارادت بنده به شما هم هماره باقی است بزرگوار.

      💐💐💐💐💐💐

  7. لیلا صالح

    آذر 10, 1399

    سلام به مهربان برادرم استاد بزرگوار.
    سپاس از شعر زیبای شما.
    و خوشحالم که میهمان صفحه زیبای احساستان بودم.
    برای شما بهترین ها را آرزو می کنم.
    یا هو.
    🌺در پناه خدا🌺

  8. شیدا شهبازی

    آذر 16, 1399

    سلام و احترام
    بسیارزیبا و دلنشین بود.

  9. سلام و عرض ارادت استاد
    تولدتون مبارک💐شادکام باشید

  10. پروانه آجورلو

    بهمن 4, 1401

    سلام
    (…و غمی به بزرگی نان)
    مرا یاد رمان غم نان اثر هاینریش بل انداخت
    زیبا بود👏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا