🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسوان مخمل شب

(ثبت: 3604) اسفند 19, 1395 

دوستت خواهم داشت
وتورا
همچو غزل
در پیچ و تاب
گیسوان مخمل شب
خواهم سرود
و در امتداد بی انتهای
خلوت تنهایی ام
خاطرات 
خیس چشمانت را
خواهم گریست،
دوستت خواهم داشت
حتی اگر
آنسوی دلتنگی
پیراهن آغوش  تو
تن پوش 
عشق دیگری باشد.
دوستت خواهم داشت…

دنیا.ت(ماهک)
95/11/20

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):