🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسوی دلدار===مهر تو === خَور داری

(ثبت: 1695) خرداد 22, 1395 
گیسوی دلدار===مهر تو === خَور داری

نسیمی  می وزد  از  کوی   دلدار

چه خوش داره  شمیمی بوی دلدار

درود  تاته  رو  دلبر  رسونین

کند  آرزو  شبی  گیسوی  دلدار

****           ****         ****

خرمن   گیسوی  تو  جنگل  شماله

یه   عشقی   مِن  دلمه   تازه   نهاله

اگر از  تاته جون  راسش  بپرسین

دل  از  مهر  تو  کندن  سیم  محاله

****            ****         ****

بیو  ای  نازنین   جونم   فدایت

فدای  چشم  کال  خاک  پایت

اگر  دلبر  نخواهی  تاته  جان  را

خَور  داری  بمیرُم   مو   برایت

***          ****        ****

درود  بر همه  کاکا و ددیلم  روزه و نیاشتون قبول  ایزد منان