🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسوی سبز

(ثبت: 208998) اسفند 29, 1397 

رنگِ لطیفِ آسمانِ تو
گیسوی جنگل را به دریا بُرد
بر سینه ی مهتاب، افشان کرد
بارید و عطرش را به صحرا بُرد

صحرا و اشکِ داغ ِ خشکیده
در بُهت ِ بحران های هستی سوز
در سوگ ِ عشق و مرگ ِ اندیشه
بغض ِ غریب اش را به فردا بُرد

فردا پر از ابرِ سما – ور بود
هنگامه ای شاد و مسرت بخش
یکباره در خاک خنک جا شد
غوغای قلب ام را به آن جا بُرد

آن جا تو بودی، پاکی سرشار
در چشمه ی ادراک می جوشید
نوری دوباره، ماه را بوسید
احساس را تا نا کجاها بُرد

در ناکجا هم مست و مبهوتِ
آواز ِ تو در نیمه شب بودم
رنگ ِ لطیف خواب آزادی
گیسوی سبزم را به دریا بُرد

بیست و پنجم شهریور نود و پنج

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1398

    سلام و درود

    سال نو مبارک

    در پناه خدا 🌿👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا