🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا…

(ثبت: 235420) بهمن 4, 1399 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

دوست داری غزل بخوانم یا

بر سرِ این غزل بمانم یا

غزل من! برایت ای زیبا!

من خود این سان، خودِ غزل بشوم؟

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 4, 1399

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا