🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادش به خیر

(ثبت: 6175) خرداد 29, 1397 

یادش به خیر حال وهوای بهار ما

شدآه ودردو اشک وفغان در دیار ما

کوهیم اگر که زنده ومردیم بازهم

پرسش نکرد هیچ گلی از تبار ما

سروی رسید فیصله شد بحث فحص باز

امشب به باغ مسئله دارد چنار ما

ما نندبید سبز پر از التهاب شد

هرکس که رفت از بغل سایه سار ما

بادی وزید خاک مرا پخش کردو رفت

شد بوسی از  دوسیب لبت یادگار ما

موسی عباسی مقدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):