🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادواره

(ثبت: 256065) بهمن 20, 1401 

 

جامانده ام
در راستهٔ صنوبران تناور
کنار زلال جاری جویباران
مابین مردمان خندان خاطره هایم
مسحور تماشای شور صبحگاهی گنجشکان
و شیطنت دخترانی بازیگوش
که به سان هر روز سهم صبحگاهشان را
می ریزند به پایِ رهگذرانی محتاط
که پای نمی مالند بر حق هیچ جنبنده ای
چه ماتم است اما این,,, حالِ,,, من
کنار نعش جویباران در تابوتی میخکوب
از میخوارهٔ خشکِ تنه ها
خالی از خروشِ گنجشکان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):