🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادِ تو

(ثبت: 13996) بهمن 16, 1397 
یادِ تو

من در این گوشه تنهایی خود،بی صدا خواهم ماند
لا به لای پیچکی زیبا،به یادت همه شب،تک نوای دل ساکن شده را،،بی صدا خواهم خواند……
بی صدا امّا پر از احساس ناب،،می نشیند بر لبانم لبخند از یاد تو…………………………………………..
می کند بیداد در دل عشقت…می کند غوغا…می طند آتش به جانم یا که بر دنیا……و من ،،همچنان خواهم خواند……………………………………………..
یک صدا با تو ،،هم نوا با ابر،،می چکد باران به روی صورت تب دار یک عاشق………………………….
می شود همدست با اشکش…می چکد از گوشه چشمش..
می رسد بر خاک….بوی نم نم باران،،،می کند نجوا….
چه زیبا می شوم با تو…………………………………
یک صدا،،یک رنگ،،بی صدا خواهم خواند………….
آنچنان کز این صدا بر خاک افتد سنگ……………….
پس تو هم باران باش ،،ببار از ابر….اشک باش ببار از غم…….هم صدا با من باش …بخوان با من ،صدای بی صداهای همه تنهایی من باش…………

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 19, 1397

    احسنت و هزاران درود مهر بانو ناظر گران ارج شاعره فرزانه چون هماره زیباست رقص قلمتان

    • فائزه ناظر

      بهمن 22, 1397

      سپاسگذار حضورتون جناب احمدی 💐

  2. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

    • فائزه ناظر

      بهمن 22, 1397

      سلام و درود جناب فلاحی
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا