🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادِ یار….

(ثبت: 259668) اردیبهشت 24, 1402 

 

عاقبت…..
هیچی نمی ماند برایت!!
مگر خاطره ای از خندهٔ دلگشایِ یار
که هنوز مرفین می تراود
یا به این پریشان خوابی ها
یادِ نکهتی از ٱغوش دوست
که برقرار می کند شبهایِ بی قرارت
ای دریغا ما که پَیِ لبخندی
ماندیم به هفت خانِ هراس وُ حرمان
چه رسد به سودایِ مهرِ آغوشی
که دیگر بر دار می رفت هم سر وُ هم سودایمان!!!
کنون نیز بس تنهائیم….. به این روزگارِ جفا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 24, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. کیان نوبهار

    اردیبهشت 24, 1402

    درود
    زیباست👏🌹

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 24, 1402

      هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 24, 1402

    سلام و درود تان

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 24, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا