🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد آن پنجره افتم پس آن پنجره ای

(ثبت: 220809) بهمن 5, 1398 

 

گر گشا پنجره ها سمتِ خدایی جانا
بابِ گیتی به گشا رویِ تمامی اشیا

شب به خلوت بنشینی به خیالی خوشدل
بوسه بر ماه ببینی چه نجومی پیدا

سیرها می کنی ایام شبی در گذران
خوابِ نوشین طلبی لحظه تن از روح جدا

با قدح نرگس آن ماه خودی را سیراب
لحظه بیرون ز تنی گردی و سیری به سما

گر عروجی ز ، زمین سمتِ جهانی دیگر
از سبب هر چه که اسباب جهان دور ز ما

آن سرا عشق رسی ، باغِ جنانی چه نکو
چشمه جاری چه حیاتی چه طبیعت زیبا

یادِ آن پنجره افتم پس آن پنجره ای
ایستا والی ما می نگرد سمت خدا

ولی اله بایبوردی

15 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود💐

    • سلام

      استاد ارجمند جناب پژوهنده گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. یادِ آن پنجره افتم پس آن پنجره ای
    ایستا والی ما می نگرد سمت خدا
    🌿
    درودتان استاد
    🍃🌷🌷🌷

    • سلام

      سرکار خانم یار علی زاده

      سپاس از حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. با سلام و عرض ادب
    استاد گرامی
    زیبا سروده اید
    انشاء الله تعالی موفق باشید
    یا حق

    • سلام

      استاد ارجمند جناب شرافت مولا

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      در پناه ایزد دوست

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا