🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد روزی کن اراذل در زمین

(ثبت: 251841) مهر 16, 1401 
یاد روزی کن اراذل در زمین

 

یاد روزی کن اراذل در زمین
همچو کفتاران شغالان در کمین

خون خلقی را بریزند ای رها
با تنازع حکم قانونی همین

 

ولی اله بایبوردی

13 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام

    آفتاب عمرتان مستدام .

    تشکر .

    🌸🌺💐🌺🌸

  2. فریبا نوری

    مهر 16, 1401

    تنازع برای بقا …

    ایده ی کار خیلی خوب است جناب بابیوردی ارجمند

    🌷🍃🌷🍃🌷

  3. مسعود مدهوش

    مهر 17, 1401

    درودتان استاد بزرگوار🌸🌸🌸

    حقایق به زبان شعر،دستمریزاد👏👏

    • سلام

      استاد ارجمند

      تشکر از دیدگاه بسیار ارزنده تان

      🍃🍃🍃🌷🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا